Obserwatorzy

piątek, 2 sierpnia 2013

Mini zestaw dla początkujących decoupage

Witajcie,

Patrząc i podziwiając wasze prace decoupage po cichu myślałam " może i ja bym coś zrobiła" , ale koszty i ilości różny materiałów mnie trochę powstrzymywały. Byłam u znajomej nauczycielki, która trochę coś dla siebie i na zajęciach z dziećmi robi... pokazała mi co zrobiła, powiedziała jak robić i uświadomiła, że są mini zestawy dla początkujących... Popatrzyłam w necie i rzeczywiście są, niewiele myśląc zakupiłam taki.

Pooglądałam troszkę filmów w internecie i tak powstały moje prace...

Szkatułka  była w zestawie dla początkujących


 Flakon szklany kupiłam za 2,99 zł



Motywy kwiatowe na jasnych serwetkach wspaniale nadają się dla początkujących...

To moje początki i tak czuje, że daleka droga przede mną ... ;)

pozdrawiam, Edyta

Brak komentarzy: