Obserwatorzy

środa, 21 sierpnia 2013

Zawieszka okienna

Witajcie,

Uszyłam jakiś czas temu zawieszkę serca. Powiesiłam ją jako ozdobę w pokojowym oknie. Tak schodziło, aż w końcu zrobiłam jej zdjęcie. Musze przyznać, iż wygląda niepozornie, a zachwyca ... :) przynajmniej mnie :)


Serca uszyłam i połączyłam je lnianą nitką , z której robiłam łańcuszek szydełkiem wplatając drewniane koraliki ...
Jestem zafascynowana światem blogowym jest mi bardzo miło, że mnie odwiedzacie, komentujecie, radzicie bo to dzięki Wam wkręca mnie ten Świat...

Do setnego obserwatora, którym okazała się AniaN z bloga http://posolonepomysly.blogspot.com/ poleci prezencik.

Jestem zaskoczona ,że w ciągu 2 dni dodałam tyle postów. Teraz będzie maleńka przerwa ...Zaczynam robić filcowe zawieszki. Motam się strasznie... Zobaczymy co z tego wyjdzie... Dziękuję za odwiedziny, zapraszam i pozdrawiam serdecznie,

Edyta

Brak komentarzy: