Obserwatorzy

piątek, 9 sierpnia 2013

Transfer mnie oczarował...

Witajcie,
Kilka lat temu studiowałam w Łodzi. Tam też mieszka moja kuzynka, którą co jakiś czas odwiedzałam. Miała wtedy 2 małe córki , bawiłam się z nimi ... i utkwiła mi w głowie do dziś sytuacja z młodszą z nich ... Przekomarzałam się z nią mówiąc ,że jest małym dzieckiem. Dziewczynka zdenerwowała się i spojrzała na mnie jednoznacznie mówiąc "jestem dorosła mam 5 lat" wyciągając do mnie rękę z rozczapierzonymi :) palcami. Ta sytuacja towarzyszyła mi przez kilka lat zawsze się z niej śmiałam i ciepło wspominałam... Dzisiaj po latach miałam z synem podobną... Ja mówię do niego "moje Kochane dziecko" on na to "obraziłaś mnie!" pytam dlaczego? "Zapomniałaś ja mam 6 lat i jestem DOROSŁY" ...

A to Martiszon czyli moja kiedyś dorosła 5 letnia dziewczynka , a teraz prawie kobieta ma pasje taniec-balet nawet nieźle sobie radzi tańcząc w UK. Z myślą o niej powstały moje dwa pierwsze transfery...
Zakładka do książki


podkładka pod talerz lub obraz


transfer mnie oczarował - efekt transferu na drewnie jest cudowny... Na pewno będą inne prace tego typu ...
pozdrawiam, Edyta

Brak komentarzy: