Obserwatorzy

wtorek, 6 sierpnia 2013

Decoupage cd...

Witajcie,

Muszę przyznać , że decoupage wciąga... ;) Ja jeszcze bardzo nieporadnie sobie radze -nie wiem co robić jak się coś dzieje :) i ostro kombinuje. Miejscem gdzie dowiaduje się coś na temat decoupage to Internet... A tu różnie jeden pisze tak, drugi tak - a ja mieszam wiadomości -hihihi i wychodzi to co wychodzi...
Robiłam chustecznik - miałam cały plan jak będzie wyglądał - wszystko szło świetnie do lakierowania ( lakier do drewna błysk) - pomieszały mi się kolory, rozmazałam złoto wyszedł potwór- całość zdarłam i reanimowałam chustecznik - podczas lakierowania i tak serwetka ściemniała i porobiły się smugi. Nie wygląda to ładnie,ale chustecznik spełnia swoją role i z daleka nawet wygląda ;)

Przypadkiem byłam niedaleko sklepu dla plastyków i tam Pan doradził mi pędzel i lakier wodny satynowy - nie wiele myśląc zabrałam się za serwetnik (tylko jego miałam- uważam ,że lepiej mi się pracuje na drewnie niż szkle )lakier wydaje mi się lepszy i ładniej praca wygląda, nic się nie dzieje podczas lakierowania - jestem z niej bardziej zadowolona :)


Dziękuję wszystkim za miłe komentarze, za cenne rady -jestem wdzięczna pozdrawiam serdecznie
Edyta

Brak komentarzy: