Obserwatorzy

niedziela, 2 czerwca 2013

Moje pierwsze powitalne Candy na dobry początek- przydasie :)

Witajcie,
Bardzo mi miło zaprosić Was na moje Pierwsze Candy na dobry początek :) mojego blogowania:).



Przedłużam candy do

 

20.07.2013

 

Do wygrania :


* duże koperty bąbelkowe 7 szt.


 
* wstążki różne 7 szt.



 

* cekiny okrągłe, kwiatki i motylki 4 op.

* ozdoby do paznokci kółka i trójkąty 2 op.

 


 

 

 
 

* koronki 7 szt.
 

* długopisy 7 szt.
 

* materiał 7 szt.
 

* mix koralików
* mix guzików
* mix oczek
 

 

 

 
 
* kwadraty tkaniny patchwork
 

* wstążka kaczuszki 2 szt,

 

* taśma filcowa liście i kwiatki kremowa 2 szt.

* aplikacje kaczuszki i kurczaki
* gumowa żółta siateczka


 

 

I oczywiście coś przeze mnie wykonane :)
 
* 3 serduszka zawieszki
 

 * 3 bransoletki
 

 

 

 
 

* będzie jeszcze spora ilość cukierków (brak zdjęcia kupie je przed zakończaniem Candy :))
 
Oto zasady zabawy:
- obserwowanie mojego bloga,
- pozostawienie komentarza pod tym postem. Nieposiadający bloga proszę o adres e-mail i imię,
- umieszczenie banerka z aktywnym linkiem do tego posta na swoim blogu (baner do pobrania z boku),
- jeśli biorących udział w zabawie będzie więcej niż 30 osób będą 2 dodatkowe wyróżnienia.

 

Candy kończy się 7 lipca  2013 roku o 23.59

wynik losowania ogłoszę następnego dnia po zakończeniu.

Wysyłka tylko na terenie Polski.


Serdecznie zapraszam do zabawy. Życzę szczęścia w losowaniu :)

Witam,


Przedłużam candy do

 

20.07.2013

Powodem przedłużenia są niespodziewani goście ;) wszystkim dziękuję za udział w zabawie. Ilość uczestników mile przerosła :) moje oczekiwania będą 3 osoby nagrodzone :)


 

 pozdrawiam, Edyta

 

 

 

 


 


 

Brak komentarzy: