Obserwatorzy

niedziela, 2 czerwca 2013

:) parę słów...

Witajcie, dziękuje za miłe komentarze i dziękuje pierwszej obserwatorce za odwiedzanie mojego bloga :) i dodanie się do obserwowanych bardzo mi miło...
Przygodę z rękodziełem rozpoczęłam 5 miesięcy temu, przypadkiem, moje prace może nie są idealne pewne jest jedno wkładam w nie cząstkę siebie... wykonuje z zapałem i odprężam się przy nich zapominając o monotonii dnia codziennego...
Biore też udział w waszych Canndy, ale nie po to aby się obłowić... tylko uważam,że jest to też dobra forma żebyście mnie odwiedziły.
to co uszyję lub zrobię wykonuje dla siebie, rodziny i znajomych udało mi się też coś sprzedać...
Jeśli coś się wam spodoba chętnie uszyję, wykonam to dla was, możecie dostarczyć mi materiał z jakiego chcecie i będzie zrobione... co do zapłaty symboliczna mogą być to przydasie... wystarczy tylko napisać....

Na powitanie postanowiłam zorganizować moje pierwsze Candy, takie "przyda się" ja zaczynam i chomikuje dużo różnych przydasi i chętnie się nimi podzielę ...
Oficjalny Banerek i rozpoczęcie zabawy już wkrótce, może nawet dziś..
A teraz prezent dostałam go od znajomej Pani Marysi , koszyczek na cukierasy dla synków...


 
pozdrawiam, Edyta

Brak komentarzy: