Obserwatorzy

piątek, 20 września 2013

jestem 100 obserwatorem

Witajcie,
Jestem setnym obserwatorem na blogu http://edytta-p.blogspot.com/ u Edytty-P :) tak się złożyło , że jest to moja imienniczka i jeszcze mamy te same inicjały. Wszystko co Edyta tworzy przypada mi do gustu :)
Niespodziankę jaką dostałam, a był nią przepiśnik spełniła moje ciche marzenia :)...
Teraz gdy jestem w domu więcej piekę i gotuję - mam takie moje sprawdzone przepisy i stos kartek A4 poplamionych i pomiętych, a tu taka niespodzianka zaczynam wszystko zapisywać w moim pięknym przepiśniku :)
Dołączone były też śliczne szydełkowe kwiatuszki i serduszka.
Marzy mi się samej szydełkować takie kwiatuszki :) kupiłam nawet szydełko i za pośrednictwem internetu pooglądałam kilka filmów i mam nadzieję ,że dam rade :)
serdecznie dziękuję EdytaPee

Brak komentarzy: