Obserwatorzy

sobota, 7 grudnia 2013

Wyniki Candy

Witam,
Dzisiaj zrobiliśmy razem z Hubercikiem losowanie w Candy Mikołajkowym za pomocą karteczek :) ,każdej osobie nadałam numer trochę mi pod postem te nr pomieszało, a niektóre komentarze musiałam wkleić ( wczoraj wieczorem zrobiłam porządki ...)
Udział w Mikołajkowym  niespodziankowym Candy wzięło 26 osób w tym 12 miało podwójne głosy za "lubię to" na FB , 2 osoby były spóźnione ,ale jedna z nich polubiła na FB i dostała za to 1 głos.(nr 27)

napisałam


wycięłam

zrobiłam losy



losowały małe rączki Huberta :) nie chciał wyjąć los tylko mieszał...


a jednak jest...


wygrywa ...


Justyna Skoczylas -Janowska z bloga pasje justychy

GRATULUJEMY!!!

Paczuszka pozostaje niespodzianką będzie zawierała coś świątecznego, coś  przydasiowego i coś słodkiego...
na mój kontakt nitkapanipee@gmail.com poproszę dane do wysyłki...
pozdrawiam ,
Edyta

Brak komentarzy: