Obserwatorzy

piątek, 2 sierpnia 2013

"coś za coś"

Witajcie,
Przypadkiem przeczytałam na blogu http://kurlandia.blog.onet.pl/2013/07/17/konkurs-cos-za-cos/ o pomyśle Igi na konkurs "coś za coś"

 
 
Zaciekawił mnie pomysł zaprojektowania i uszycia zabawki do ćwiczeń z integracji sensorycznej dla dzieci z Wrocławskiego Hospicjum ... niewiele myśląc usiadłam do maszyny i uszyłam kwiatka.
Kwiatek ma pasiasty środek, wypukłe oczy, szeroki uśmiech z odstającym językiem , sześć różnokolorowych płatków, z których każdy pełni inną funkcję: czerwony ma wszyty dzwoneczek, 1 zielony wszyte duże kulki ,2 zielony wypełniony grochem, żółty szeleści, 1 niebieski jest mięciutki, 2 niebieski wypełniony grochem.
 
Strona spodnia kwiatka wygląda tak:
 

Kwiatek ma niebieski środek w kratkę na czerwonym tle z kolorowymi wypustkami oraz sześć różnokolorowych kropkowanych płatków  odpowiadają one kolorom wierzchnim.

Mam nadzieje, że kwiatek będzie służył dzieciom... i doskonale pełnił swoją funkcję...

Konkurs trwa do 15 września więc zachęcam do wzięcia w nim udziału ... pozdrawiam serdecznie

EdytaPee


Brak komentarzy: