Obserwatorzy

niedziela, 28 lipca 2013

Wygrane Candy w Pracowni Jabłoniee i kubeczki dla synków

Witajcie,
Tak jak poprzedni post ten też powinnam już dawno napisać i podziękować za kubeczki dla moich Synków :) Wygrałam Candy , które zaproponowała Edyta z http://decoupagejabloniee.blogspot.com/  i  zamówiłam kubeczki,które miałam trzymać na okazje. Zobaczyłam je i nie wytrzymałam - dałam chłopakom. Ja wybrałam zwierzaki , ale Edycie dałam wolną rękę wykonania i musze przyznać, że  się bardzo podobają. Wielkie oczy i uśmiech od ucha do ucha towarzyszy im do dziś jak z nich piją ;).
oto kubeczki :
Dla Huberta z Misiem

 Dla Wiktora z Kotkiem

 
A oto co wygrałam:
W kubeczku piję kawkę , a serwetki mam nadzieję że już niebawem wykorzystam zakupiłam zestaw startowy do decoupage :) mam chęć spróbować tej techniki i zrobić sobie kilka rzeczy dla siebie i domu :).

pozdrawiam serdecznie i dziękuję
EdytaPee
 

Brak komentarzy: