Obserwatorzy

niedziela, 21 lipca 2013

Wyniki Candy

Witajcie,
Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w moim Candy. Nie spodziewałam się, że będzie takie zainteresowanie zaskoczyłyście mnie bardzo miło.
Jak pisałam nie raz zaczynam blogować, no i bloger namieszał coś w waszych komentarzach dodawały się i mieszały aż coś ,  ale pomalutku utworzyłam listę wg e-maili, które dostałam na pocztę -sprawdziłam z komentarzami pod postem. Dwóch komentarzy nie dodało więc je wczoraj dopisałam.
Mam nadzieje ,że nikogo nie ominęłam.

Lista:

1.       Edyta Jabłonska .

2.       Bożena Wdaniec

3.       Magdalena Broniarek

4.       Justyna Promyk

5.       Jolanta Turoń

6.       Bożena Bogusz

7.       Maliwna F

8.       Paulina Cwigon

9.       Edyta Czobot

10.   Justyna Skoczylas-Janowska

11.   Alicja Krajewska

12.   Eli El

13.   Alicja Zwierzchowska

14.   Dorota Mitura

15.   agnez r

16.   Katarzyna Kowalczuk

17.   Monika Bulińska

18.   Agnieszka Z

19.   Vivien W

20.   Anna Janaszak

21.   Marta Zofia

22.   Marzena Derewicka

23.   Inka rękodzieło

24.   Ewelina P

25.   Katarzyna Reguła-Lubińska

26.   Krystyna Moszczyńska

27.   Magdalena Pierzynowska

28.   Natalia Kowalczyk

29.   Sosnowy Gaik

30.   Weronika Knap

31.   Halina Brzęczek

32.   Kasia Żerka

33.   Julita Rymarz

34.   Angelika Walczak

35.   shire zyx

36.   Ewelina Nowak

37.   Łucja Awanturnica

38.   Kinga Włudyka

39.   Jadzia Syg.

40.   Anna Maćkowiak

41.   Agnieszka A

42.   imola Sm

43.   Daria Niedziela

44.   Ela Wróbel

45.   Ola H.

46.   Magdalena Sender

47.   Barbara S

48.   paula pearls

49.   Kasia Grek

50.   Monia Fioletowa

51.   kasia curcelli

52.   Monika B.

53.   Anna Karwacka- Kosińska

54.   Danuta Bochenek

55.   mebelina Metelina

56.   Anna Kaczmar

57.   Ula H.

58.   Sabi S.

59.   Marta Krzykawska

60.   Anna Biedrońska

61.   Agnieszka Łętkowska

62.   Danka Witkowska

63.   Adrianna Sucha

64.   Anita Pajor

65.   Kozio lek

66.   Małgorzata Chrobak

67.   Anita Mroczek

68.   Edyta Putyra

69.   Justysia HBOgo

70.   Ewelina P

 

 
No i wyniki . Osoby wylosowałam za pomocą Generatora Liczb. Jak obiecałam będzie 3 nagrody:


Podsumowując:

 

1.miejsce:  Anita Pajor


Wyróżnienia niespodzianki:


Kasia Żerka


Bożena Bogusz

Poproszę jeszcze o adres  Alicję Krajewską , która jest pierwszym obserwatorem mojego blogu i dla ciebie mam maleńką niespodziankę J

 Wszystkim dziękuję za wzięcie udziału w Candy .Wygranym gratuluje i proszę o wasze adresy na emaili nitkapanipee@gmail.com

Pozdrawiam, Edyta



 

 

 










 






 

Brak komentarzy: